مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-05سياسي

آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی+ جزییات


امروز همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی حوزه خرم آباد در سطح بخشداری ها آغاز و به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در تشریح نحوه ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایر لرستان، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی حوزه خرم آباد در سطح بخشداری ها آغاز و به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بستر کار در حوزه شهرستان فراهم شده، به گونه ای که سایت های ثبت نام با تجهیزات، امکانات و کاربران ویژه ایجاد شده است.

فرماندار خرم آباد با اشاره به وجود 301 روستای دارای شرایط برگزاری انتخابات در این شهرستان، افزود: از این تعداد، 287 روستا دارای جمعیت کمتر از هزار و 500 نفر هستند که بایستی دارای سه عضو شورای اسلامی اصلی باشند، ضمن اینکه در 14 روستای بالای 1500 نفر نیز بایستی پنج عضو اصلی شورای اسلامی را دارا شوند.

طولابی بیان داشت: انتظار می رود داوطلبان مناطق روستایی ثبت نام خود را به روزها و ساعات پایانی مهلت موکول نکنند و از روزهای نخست به بخشداری ها مراجعه و مراحل کار خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی+ جزییات

آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی+ جزییات