مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-05اجتماعي

ماجرای برکناری مدیرعامل کانون پرورش فکری از زبان خودش/ سکوت آموزش و پرورش


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره ماجرای برکناری اش از کانون، گفت: آن قسمت که مربوط به بنده می شود، صحت دارد و شایعه نیست و در هفته پایانی سال 1399 از سوی وزارت آموزش و پرورش به ما هم ابلاغ شد و قرار بود ظرف یکی دو روز در همان هفته پایانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، از اواخر سال گذشته، خبرهایی از رفتن فاضل نظری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد اما خبری از این تغییرات نشد تا آنکه با پایان تعطیلات نوروزی، موضوع برکناری فاضل نظری قوت گرفت.

پیگیری خبرنگار فارس از وزارت آموزش و پرورش مبنی بر رفتن فاضل نظری به نتیجه رسید و مسؤولان آموزش و پرورش عنوان کردند که هنوز در حال کار کردن با نظری هستند البته احتمال تغییر نظری را رد نکردند.

حالا در شانزدهمین روز فروردین، فاضل نظری که به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کرده بود، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره تغییرات مدیریتی در این کانون، گفت: باید این سؤال را از اعضای هیأت امنای کانون سؤال کرد اما بخشی از آن خبر که به من مربوط می شود، صحت دارد و شایعه نیست و در هفته پایانی سال 1399 از سوی وزارت آموزش و پرورش به ما هم ابلاغ شد و قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای برکناری مدیرعامل کانون پرورش فکری از زبان خودش/ سکوت آموزش و پرورش

ماجرای برکناری مدیرعامل کانون پرورش فکری از زبان خودش/ سکوت آموزش و پرورش