مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-05فرهنگي

«نون خ» چگونه جای خود را میان مخاطبان باز کرد؟/ سریالی از جنس مردم کردستان


مجموعه تلویزیونی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی با تصویر برشی از زندگی مردم کردستان توانست هم نظر مردم این خطه را جلب کند و هم مردم کل ایران را.

- ی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی ایفای نقش کردند.

**ارائه ظرفیت های غنی مناطق کردنشین عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه با بیان اینکه سریال نون خ به خوبی ارتباطات روستایی و همچنین فرهنگ و رسوم مردم کُرد را به نمایش درآوردگفت: توجه ویژه عوامل این سریال به انعکاس آداب، رسوم، فرهنگ و ظرفیت های غنی مناطق کُردنشین قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه سریال نون خ در ایام نوروز 1400 مورد توجه و رضایت مردم قرار گرفت گفت: نون خ به عنوان پربیننده ترین مجموعه تلویزیونی با پرداختن به موضوعات مناطق کردنشین، جایگاه غرب کشور در رسانه ملی را تقویت و ظرفیت تاثیرگذاری برای غرب کشور ایجاد کرده است.

مصری در همین حال نقدهایی را به این مجموعه تلویزیونی وارد دانست و گفت: در این سریال توجه به مراسم مذهبی و دینی کمتر دیده شد و با توجه به اینکه جلسات شوراها اکثراً در مساجد برگزار می شود و بیش از 98 درصد مردم این منطقه نمازگزارند اما شاهد ادای این فریضه در قاب تلویزیون نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نون خ» چگونه جای خود را میان مخاطبان باز کرد؟/ سریالی از جنس مردم کردستان

«نون خ» چگونه جای خود را میان مخاطبان باز کرد؟/ سریالی از جنس مردم کردستان