مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-05فرهنگي

سفر سینما به روستاها


چهار تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی آیینی با حضور مدیرعامل، معاونان و مسوولان این مجموعه روز 16 فروردین 1400 رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاضل نظری در این آیین در سخنانی گفت: تماشاخانه های سیار کانون در واقع سفر سینما به روستاها و مناطق کم برخوردار شهرهای کشور است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: این امکان های فرهنگی به تجهیزات به روز مجهزند و با سفر به مناطق حاشیه ای و دوردست کشور که دسترسی کم تری به امکانات فرهنگی دارند برای کودکان و نوجوانان برنامه های مختلفی مانند نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر و برنامه های کتاب خوانی و.

برگزار می کنند.

رییس هیأت مدیره کانون با اشاره به این که فعالیت تماشاخانه های سیار کانون در قالب طرح پیک امید از سال 1397 آغاز شده است خاطرنشان کرد: این برنامه ها با هدف توجه بیشتر به عدالت فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان که از وظایف و ماموریت های اصلی کانون است، صورت گرفت.

او افزایش تعداد تماشاخانه های سیار کانون به شش ناوگان را اتفاق مبارکی دانست و اظهار امیدواری کرد از این پس با سفر این تماشاخانه ها کودکان و نوجوان بیشتری بتوانند از امکانات فرهنگی کانون بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر سینما به روستاها

سفر سینما به روستاها