مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-05اقتصادي

اوج گیری مجدد کرونا در شیراز/ موج چهارم، شیراز را قرمز کرد


جانشین رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز از تغییر وضعیت رنگ بندی این شهرستان به قرمز خبر داد و گفت: با اوج گیری جدی موج چهارم بیماری کرونا تا اوایل اردیبهشت ماه در شیراز روبرو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرسول حقیقی در اولین جلسه فوق العاده این ستاد در سال 1400 تصریح کرد: بر اساس آمار کارشناسان، با نسخه های جدید این بیماری و سرعت شیوع بالاتر مواجه هستیم و با توجه به شرایط موجود، وضعیت بیماری روزانه در حال تغییر است و دستورالعمل های ابلاغی باید به نحوی اجرا شود تا با حداقل تلفات از موج خطرناک پیش رو عبور کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش مراکز جامع بیماران کرونا یی در این شهرستان در حال افزایش است، افزود: الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری های اجتماعی، استفاده از ماسک و جلوگیری از تردد و دورهمی های غیرضروری، همچنان به عنوان تنها راهکارهای پیشگیری و کنترل این بیماری است.

این مسئول با اشاره به افزایش نرخ مراجعات به مراکز درمانی و مصرف کیت های تست سریع کرونا، اظهار کرد: فاصله پیک های سوم و چهارم کرونا و شروع واکسیناسیون افراد پرخطر از جمله دلایل عادی انگاری مردم نسبت به شرایط کرونایی بود که باعث وخامت شیوع کرونا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری مجدد کرونا در شیراز/ موج چهارم، شیراز را قرمز کرد

اوج گیری مجدد کرونا در شیراز/ موج چهارم، شیراز را قرمز کرد