مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-05فناوري

امکانات و تجهیزات مخابرات در شهرستان گناوه تقویت شود


تقویت امکانات و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی شهرستان گناوه برای حفظ محیط زیست، کاهش هزینه ها و کمک به توسعه زیرساخت های شهرستان باید صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو ظهر دوشنبه در آیین تودیع و تکریم رییس مخابرات شهرستان گناوه اظهار داشت: امروز جهت گیری جامعه و استفاده از تکنولوژی های جدید اقتضا می کند که امکانات و تجهیزات لازم فراهم شود و بستر لازم برای استقرار دولت الکترونیک فراهم شود.

فرماندار گناوه افزود: نیازهای افراد در جامعه امروزی تغییر یافته و از نیازهای اولیه به سمت نیازهایی مانند اینترنت پرسرعت گرایش پیدا کرده است.

وی گفت: تقویت امکانات و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی شهرستان گناوه برای حفظ محیط زیست، کاهش هزینه ها و کمک به توسعه زیرساخت های شهرستان باید صورت گیرد.

وی بیان کرد: در حوزه مخابرات در سال های اخیر کارهای باارزشی صورت گرفته و در توسعه شبکه مخابراتی شهر و روستاهای این شهرستان اقدام های خوبی انجام شده است.

وی گفت: شهرستان گناوه دارای ارتباط تجاری و اقتصادی زیادی با سایر نقاط است و در سال های اخیر خرید و فروش از بستر فضای مجازی افزایش چشمگیری یافته و گرایش مردم به این سمت و سو بیشتر است لذا نباید از حرکت شتابان در این حوزه عقب ماند و باید امکانات گسترش آن را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات و تجهیزات مخابرات در شهرستان گناوه تقویت شود

امکانات و تجهیزات مخابرات در شهرستان گناوه تقویت شود