مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-05سياسي

دفاع مقدس برای نسل امروز و آیندگان یک الگوی کاملا موفق است


مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دفاع مقدس برای نسل امروز و آیندگان یک الگوی کاملا موفق است و آن چیزی که جامعه امروز به آن نیاز دارد تبیین این فرهنگ ارزشمند برای نسل حاضر می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید جواد محمدی مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی در ستاد کشوری چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس  اظهار کرد: دفاع مقدس برای نسل امروز و آیندگان یک الگوی کاملا موفق است و آن چیزی که جامعه امروز به آن نیاز دارد تبیین این فرهنگ ارزشمند برای نسل حاضر می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی گفت: فرهنگ دفاع مقدس در طول چهل سال گذشته به خوبی نشان داده اگر به دنبال مدیریت موفق هستیم باید به دنبال عملیاتی کردن فرهنگ و روحیه دفاع مقدس باشیم و لذا هرچقدر عمق شناخت ما نسبت به این فرهنگ ارتقاء پیدا کند قطعا آثار و برکات بسیار زیادی خواهد داشت.

 مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دفاع مقدس جامعه اسلامی را از خطرات و تهدیدات بیمه می کند و در طول این سالها بسیاری از تهدیدات و توطئه های دشمنان با روحیه و فرهنگ دفاع مقدس خنثی شده اند و این نشان از اهمیت تبیین فرهنگ دفاع مقدس دارد که همواره باید در جامعه زنده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس برای نسل امروز و آیندگان یک الگوی کاملا موفق است

دفاع مقدس برای نسل امروز و آیندگان یک الگوی کاملا موفق است