مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-05پزشكي

درخواست از خیرین جهت تهیه کپسول های اکسیژن برای بیمارستان لنگرود


وی با بیان اینکه یکی از چالش های چند وقت اخیر کمبود کپسول های اکسیژن در بیمارستان است که به دلیل ازدیاد بیماران کرونایی استفاده از آن بیشتر شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، رحیم حیدری امروز در جلسه مقابله با ویروس های درمان و نهادها در سال گذشته تقدیر و تشکر می کنم، اظهار کرد: کرونا بیماری عجیب قرن است که گریبان مردم جهان را گرفته و همه ویروس ها بعد از مدتی تضعیف می شوند ولی این ویروس برخلاف سایر ویروس ها کشنده تر شده که زنگ خطری برای همه است.

وی با بیان اینکه باید کوچک ترین علائم را جدی گرفت و به آسانی از آن نگذشت، گفت: حضور افراد مبتلابه کرونا در هر جمعی به معنی ترور جسم و جان افراد است و باید فرد بیمار شرایط بهداشتی و قرنطینه را حتماً انجام دهد.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه در اواخر سال گذشته تعداد بیماران بستری روزانه در لنگرود تک رقمی بود ولی در چند وقت اخیر حجم بستری ها زیاد شده، افزود: بخش اعظمی از ازدیاد بستری ها مربوط به ساده انگاری است و باید باتجربه سال گذشته این وضعیت را نیز پشت سر بگذاریم.

حیدری با بیان اینکه هیچ چیز مهم تر از سلامت نیست، تصریح کرد: رسانه ها باید با محتوای درست به مردم اطلاع رسانی درست و دقیق داشته باشند تا مردم بیشتر از گذشته رعایت کنند که زودتر به شرایط عادی برسیم و بخشداران و شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از خیرین جهت تهیه کپسول های اکسیژن برای بیمارستان لنگرود

درخواست از خیرین جهت تهیه کپسول های اکسیژن برای بیمارستان لنگرود