مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-05حوادث

جان باختن کودک 8 ساله بر اثر سقوط از تراکتور


فرمانده انتظامی مرودشت از مرگ کودک 8 ساله بر اثر سقوط از تراکتور در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، فرشید زینلی در تشریح این خبر بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت در یکی از روستاهای مرودشت، ماموران پاسگاه انتظامی درودزن برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در صحنه مشاهده کردند که پسر بچه ای 8 ساله از یک دستگاه تراکتور که یک کشاورز در حال سم پاشی بوده است به پایین سقوط و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، از کشاورزان خواست در استفاده از وسیله نقلیه و سایر تجهیزات کشاورزی همواره نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

  افزایش 80 درصدی کشف سرقت ها در ایام نوروز فرمانده انتظامی کازرون از افزایش 80 درصدی کشف سرقتها توسط ماموران این فرماندهی در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

اسماعیل زراعتیان اظهار کرد: با انجام برنامه ریزی هدفمند و اجرای طرح های مثبت در سطح شهر کازرون و پبش بینی الزام در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم، از 28 اسفند تا 13 فروردین ماه 1400، شاهد افزایش 42 درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل بودهایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن کودک 8 ساله بر اثر سقوط از تراکتور

جان باختن کودک 8 ساله بر اثر سقوط از تراکتور