مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-05سياسي

دولت تازه نفس و پرانگیزه ایران را قوی و قوی تر خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در یادداشتی نوشت: نظام انقلابی و مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از طی مراحل کمال در چهل سالگی اش تداوم گام دوم خود را در سال 1400 و قرن جدید باعزت، - رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: دولتی تازه نفس، عازم، پرانگیزه و مظهر انتخاب مردم، ایران را قوی و قوی تر خواهد کرد و به حول و قوه الهی با مدیریت صحیح حقانیت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و فرهنگ صحیح و انسانی برگرفته از نور اسلام را متجلی می سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در یادداشتی نوشت: نظام انقلابی و مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از طی مراحل کمال در چهل سالگی اش تداوم گام دوم خود را در سال 1400 و قرن جدید باعزت، سربلندی و کرامتی بی بدیل و وصف نشدنی شروع می نماید.

شروعی که تقلای دشمنان ایران اسلامی که با خوی استبدادگری و استکباری شان تلاش نافرجام آن ها را برای غصب مجدد استقلال و آزادی و عدم وابستگی ملت عزیز ایران ناکام گذاشته است.

این در حالی است که روح انقلاب اسلامی و ماهیت الهام بخش آن قلب ملت های آزادیخواه جهان را تسخیر و جریان مستحکمی از مقاومت را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تازه نفس و پرانگیزه ایران را قوی و قوی تر خواهد کرد

دولت تازه نفس و پرانگیزه ایران را قوی و قوی تر خواهد کرد