مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 16:002021-04-05پزشكي

رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا وظیفه همگانی است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا وظیفه همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوسط دانشمندان کشور را بسیار مهم دانست و بیان کرد: الحمدالله واکسن ایرانی کرونا که مراحل آخر تولید انبوه را پشت سر می گذارد، گام بسیار ارزشمندی در حوزه بهداشت، سلامت و درمان محسوب می شود و همه مردم قدردان مجاهدت های شبانه روزی دانشمندان کشور در این عرصه مهم و حیاتی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: هر روز صدای گام های فعالیت های جهادی اندیشمندان جوان را برای حل چالش ها و بحران های کشور بیشتر می شنویم و این ها برکات انقلاب اسلامی است و ان شاءالله شاهد تداوم روز افزون آن خواهیم بود.

آیت الله عابدینی تأکید کرد: از رییس دانشگاه علوم پزشکی و همه پرسنل و کادر درمان استان بخاطر تلاش های جهادی در ایام بیماری کرونا قدردانی می کنیم و از خدای متعال توفیقات روزافزون را برای شما عزیزان مسألت داریم.

دکتر پیمان نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با بیماری کرونا ارائه کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 5 هزار دوز واکسن به استان قزوین تخصیص داده شده است که از این میزان 4 هزار واکسن تزریق شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا وظیفه همگانی است

رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا وظیفه همگانی است