مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-05سياسي

انتخابات شوراها در 1307 روستای کردستان برگزار می شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هزار و 307 روستای استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدابراهیم زارعی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شوراهای اسلامی هم اکنون در 32 شهر و یک هزار و 312 روستا از یک هزار و 600 روستای داری سکنه فعالیت دارند.

وی افزود: در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرذستان، چهار هزار و 172 نفر به عنوان اعضای شورا انتخاب شدند که چهار هزار نفر از این تعداد در روستاها و 172 نفر نیز در شهرها هستند.

زارعی اعلام کرد: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا، سه روستای حسین آباد سنندج، هزارکانیان دیواندره و سنته سقز به شهر تبدیل شده اند و تعداد روستاهای واجد شرایط دارا بودن شورا در استان، به یک هزار و 307 روستا کاهش یافته است.

وی افزود: فرایند ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها همچون فرایند شوراهای شهر بوده و افراد علاقه مند به نامزدی می توانند به چهار شیوه حضوری و غیر حضوری ثبت نام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی پیشنهاد می شود داوطلبان ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام غیرحضوری را به سایر روش ها ترجیح دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شوراها در 1307 روستای کردستان برگزار می شود

انتخابات شوراها در 1307 روستای کردستان برگزار می شود