مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-05سياسي

توزیع بسته حمایتی توسط داوطلبان انتخابات پیشوا تخلف انتخاباتی است


فرماندار پیشوا با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخابات باید از ارائه وعده های پوچ و غیرعملی پرهیز کنند گفت: توزیع بسته حمایتی و ارزاق توسط داوطلبان انتخابات پیشوا تخلف انتخاباتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی عصر دوشنبه در جمع داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اظهار داشت: سال 1400 سال ویژه و سرنوشت سازی برای ایران اسلامی است و غیر از مباحث کلی که کشور با آن روبروست، شاهد پروژه سیاسی اجتماعی انتخابات در خردادماه خواهیم بود که از مدت ها قبل فرایند آن آغاز شده است.

عباسی افزود: انتخابات ریاست جمهوری، علاوه بر تأثیرگذاری در عرصه های ملی و دخیل بودن آن با سرنوشت یکایک افراد جامعه، تأثیرات فراملی و بین المللی دارد و حضور مردم در این انتخابات، تأمین امنیت ملی و تضمین بقای نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار پیشوا گفت: در سال جاری علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در شهرستان پیشوا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از انتخاب شوندگان، انتخاب کنندگان و مجریان به عنوان سه ضلع انتخابات، تکالیفی بر عهده دارند که در کمیت و کیفیت انتخابات اثرگذار است گفت: حضور داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای پیشوا و جلیل آباد، جای قدردانی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته حمایتی توسط داوطلبان انتخابات پیشوا تخلف انتخاباتی است

توزیع بسته حمایتی توسط داوطلبان انتخابات پیشوا تخلف انتخاباتی است