مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 20:152021-04-05فرهنگي

اتفاقا موج چهارم کرونا را پیش بینی کرده بودیم!


هرچند موج چهارم کرونا بسیاری از مدیران را غافلگیر کرد ولی دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی می گوید: ما این وضعیت را پیش بینی می کردیم و به همین دلیل بازبینی مرحله دوم جشنواره را در اردیبهشت ماه برگزار می کنیم.

- سیدمجتبی جدی که از آغاز اصرار داشت بخش صحنه ای بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی به صورت حضوری برگزار شود، درباره آخرین وضعیت این جشنواره در شرایط موجود کرونایی به ایسنا می گوید: بازبینی مرحله اول را انجام دادیم که 171 کار در این مرحله و در هشت روز ارزیابی شدند و 58 نمایش به مرحله دوم راه یافتند.

او ادامه می دهد: از آن جاکه پیش بینی می کردیم نیمه دوم فروردین ماه با موج جدید کرونا روبه رو شویم، مرحله دوم بازبینی را در اردیبهشت ماه برنامه ریزی کردیم و قرار است دومین مرحله بازبینی دهم تا بیستم اردیبهشت انجام شود و چون این تاریخ همزمان با ماه رمضان است، با وزارتخانه صحبت کرده ایم که در صورت امکان، بازبینی ها از افطار تا سحر انجام شود.

جدی درباره تاریخ برگزاری جشنواره نیز توضیح می دهد: وزارت علوم بعد از عید فطر جشنواره رویش را برگزار می کند و قرار است جشنواره تئاتر دانشگاهی هم 5 تا 12 خردادماه برگزار شود که تاریخ خوبی است زیرا پیش از تعطیلات نیمه خرداد است که احتمالا بعد از آن هم بار دیگر آمار مبتلایان به کرونا بالا خواهد رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقا موج چهارم کرونا را پیش بینی کرده بودیم!

اتفاقا موج چهارم کرونا را پیش بینی کرده بودیم!