مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 20:552021-04-05بين الملل

آمریکا باز هم صنایع دفاعی ترکیه را تحریم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری اسپوتنیک بامداد سه شنبه از اعمال تحریم های جدید آمریکا بر ترکیه خبر داد.

بر اساس این گزارش، دولت جدید آمریکا اسماعیل دمیر رییس صنایع دفاعی ترکیه و چهار مقام دیگر این سازمان را به دلیل ارتباط با وزارت دفاع و ارتش روسیه، - وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دولت جدید این کشور، رییس صنایع دفاعی ترکیه را به دلیل ارتباط با وزارت دفاع و ارتش روسیه، تحریم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، خبرگزاری اسپوتنیک بامداد سه شنبه از اعمال تحریم های جدید آمریکا بر ترکیه خبر داد.

بر اساس این گزارش، دولت جدید آمریکا اسماعیل دمیر رییس صنایع دفاعی ترکیه و چهار مقام دیگر این سازمان را به دلیل ارتباط با وزارت دفاع و ارتش روسیه، تحریم کرده است.

وزارت خارجه آمریکا نیز با صدور بیانیه ای در این باره گفت مقام های صنایع دفاعی ترکیه به دلیل ارتباط با بخش های نظامی و اطلاعاتی روسیه، ذیل قانون کاتسا تحریم شده اند.

بر اساس این بیانیه، سند رسمی این تحریم قرار است روز سه شنبه منتشر شود.

به نوشته اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: وزیر خارجه (آنتونی بلینکن) تحریم های معینی را ذیل کاتسا انتخاب کردند تا بر صنایع دفاعی ترکیه، اسماعیل دمیر رییس آن، فاروق ایگیت معاون وی، سرهات گنجوغلو رییس دپارتمان پد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باز هم صنایع دفاعی ترکیه را تحریم کرد

آمریکا باز هم صنایع دفاعی ترکیه را تحریم کرد