مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 02:202021-04-05پزشكي

افزایش تصاعدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مازندران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش تصاعدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا بخصوص کرونای جهش یافته انگلیسی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجموعه 20و45 دقیقه خبر صداوسیما با اشاره به اینکه هم اکنون پس از نوروز پر تردد در استان، شهرستان های قائم شهر و رامسر در وضعیت قرمز و 11 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا بخصوص از نوع جهش یافته انگلیسی حالت تصاعدی به خود گرفته است.

دکتر موسوی با بیان اینکه یک هفته پیش رو هفته ای طلایی برای مقابله با کرونا در راستای کاهش ابتلا و بستری شدگان در بیمارستان های استان است، افزود: مهار این ویروس با رعایت کردن نکات بهداشتی همچون شستن مداوم دست ها، استفاده از ماسک و حضور نیافتن در مراسم عروسی، عزاداری و تجمع های خانوادگی است.

او گفت: سهل انگاری یا عادی انگاری شرایط کنونی می تواند موج شدید تر و جدی تری را نسبت به پیک های قبلی ایجاد کند و قطعاً بی احتیاطی مردم نسبت به مراودات و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی شرایط را به سمت وخامت پیش خواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تصاعدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مازندران

افزایش تصاعدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مازندران