مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-05دانش

شکری: لکه گیری آیین نامه ارتقای اساتید با نگاه راهبردی به منافع کشور در تضاد است


بابک شکری، معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره تصمیم وزارت علوم مبنی بر اصلاح آیین نامه ارتقای اساتید گفت: - معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اینکه آیین نامه های موجود را با لکه گیری به منظور جلب رضایت همه اقشار اعضای هیئت علمی به سرانجام برسانیم، تضاد اساسی با نگاه راهبردی به منافع کشور دارد.

بابک شکری، معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره تصمیم وزارت علوم مبنی بر اصلاح آیین نامه ارتقای اساتید گفت: آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی باید تغییر کند، اما نکته اساسی این است که برای چه هدفی، در چه جهاتی و چگونه؟ در حقیقت پاسخ به این سوالات و توجه به آن ها راهگشای اصلی برای ایجاد این تغییرات است.

وی ادامه داد: اخیراً شورای عالی انقلاب فرهنگی از وزارت عتف خواسته است که شرط چاپ مقاله بین المللی در آیین نامه ارتقاء اساتید یک شرط وتویی نباشد.

در این راستا وزارت عتف جلسه ای با معاونان پژوهشی دانشگاه ها برگزار کرد و در آن جلسه نکاتی در مورد تغییر آیین نامه ارتقاء بیان شد.

معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی به این نکته اشاره کرد که در سال های گذشته چندین بار تغییراتی در آیین نامه ارتقاء اعمال شده است، اما این تغییرات با نگاه راهبردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکری: لکه گیری آیین نامه ارتقای اساتید با نگاه راهبردی به منافع کشور در تضاد است

شکری: لکه گیری آیین نامه ارتقای اساتید با نگاه راهبردی به منافع کشور در تضاد است