مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 02:452021-04-05پزشكي

فردی که 67 کارگر یک کارخانه را مبتلا کرد


رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد یک فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در این شهرستان 67 نفر از کارکنان یک شرکت صنعتی را گرفتار این بیماری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محسن عظیمی نژاد در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: چهارم فروردین یک مرد 70 ساله به عنوان نخستین مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در نیشابور شناخته شد که آزمایشی که از اعضای خانواده وی گرفته شد، نشان داد 9 نفر آنان به این ویروس مبتلا شده اند.

وی با اشاره به سرعت بالای سرایت ویروس کرونای انگلیسی، افزود: یکی از فرزندان این فرد در شرکتی صنعتی مشغول کار بود که متاسفانه 67 نفر از افرادی را که در آن مجموعه با وی ارتباط مستقیم داشتند، به این ویروس مبتلا کرده است.

عظیمی نژاد گفت: اکنون با مثبت شدن پاسخ آزمایش این افراد، درخواست تعطیلی این کارخانه را داده ایم تا از 500 نفر کارکنان این مجموعه صنعتی آزمایش گرفته شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور تاکید کرد: ظرفیت بیمارستانی ما محدود است و شهروندان باید بیشتر مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

علایم مبتلایان به کرونا در نیشابور بیشتر گوارشی است و افراد مبتلا دارای حالات تهوع، استفراغ و اسهال بوده اند.

عظیمی نژاد خاطرنشان کرد: پیش از این 35 مبتلا به کرونای انگلیسی در نیشابور شناسایی و 13 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بودند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردی که 67 کارگر یک کارخانه را مبتلا کرد

فردی که 67 کارگر یک کارخانه را مبتلا کرد