مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-05پزشكي

محدودیت های کرونایی در شهر اردبیل اعمال می شود/ حرکت آسانسوری کرونا در اردبیل


از فردا محدودیت های مربوط به رنگ نارنجی در شهر اردبیل برای کنترل بیماری کرونا اعمال خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: از فردا محدودیت های مربوط به رنگ نارنجی در شهر اردبیل برای کنترل بیماری کرونا اعمال خواهد شد.

مسعود امامی یگانه در جریان بازدید از مراکز بهداشتی، درمانی اردبیل اظهار کرد: ما در چند روز اخیر طغیان کرونا را در شهر اردبیل شاهد بودیم به طوریکه تعداد بستری ها نسبت به روزهای گذشته تا سه برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: با اعلام وضعیت نارنجی در شهر اردبیل، از فردا برگزاری هرگونه مراسم در تالارها ممنوع خواهد بود و در کنار آن رستوران ها و اغذیه فروشی ها به صورت بیرون بر فعالیت خود را انجام می دهند.

فرماندار اردبیل از تعطیلی باشگاه های ورزشی و برنامه های فرهنگی، اجتماعی و دورهمی ها در شرایط نارنجی شهر اردبیل خبر داد و گفت: در کنار اعمال این محدودیت ها، در تردد شهروندان نیز محدودیت های بیشتری اعمال خواهد شد.

امامی یگانه افزود: ورود و خروج هرگونه خودرو به شهر اردبیل از فردا ممنوع خواهد بود و امیدواریم شرایط نارنجی کرونا در شهر اردبیل کنترل شده و به سایر مناطق سرایت نکند.

در این بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز به بستری شدن 72 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در اردبیل خبر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در شهر اردبیل اعمال می شود/ حرکت آسانسوری کرونا در اردبیل

محدودیت های کرونایی در شهر اردبیل اعمال می شود/ حرکت آسانسوری کرونا در اردبیل