مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-05فرهنگي

وقتی همه از قم می نویسند


مدیر انجمن ادبی پیرنگ از برگزاری دومین جشنواره ملی داستان نویسی استان قم در قالب داستانک، داستان کوتاه و داستان مصور خبر داد.

- سید محمود میرصانعی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: جشنواره داستان نویسی قم موضوعاتی همچون زندگی و سیره حضرت معصومه (س)، کرونا در جاری زندگی، معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت و کادر درمان، اقلیم و فرهنگ و آداب و رسوم شهر قم را شامل می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه جشنواره ملی رضوی هرساله درخصوص زندگی و سیره امام رضا (ع) در بخش های مختلف برنامه هایی برگزار می کند که از همین طریق نیز آثار خوبی جمع آوری شده و به چاپ رسیده، بر همین اساس تصمیم گرفته شد درخصوص زندگی حضرت معصومه (س) نیز در این جشنواره آثاری جمع آوری شود چراکه جای خالی این موضوع با این شیوه در قم احساس می شد.

دبیر جشنواره داستان نویسی استان قم اظهار کرد: تا کنون حدود 100 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که نشان دهنده استقبال خوب مردم از این جشنواره است و قطعا تعداد آثار بالاتر خواهد رفت چراکه اکثر مردم در روزهای پایانی آثار خود را ارسال می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شروع این جشنواره مقارن با ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم بود، اختتامیه جشنواره نیزهمزمان با میلاد حضرت معصومه (س) یعنی اواخر خرداد ماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی همه از قم می نویسند

وقتی همه از قم می نویسند