مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-06ورزشي

اعزام 19 کاراته کای قم به انتخابی تیم ملی


هیات کاراته استان قم از اعزام 19 کاراته کای کاتا و کومیته در دو بخش مردان و بانوان به پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که هیات کاراته استان قم بعد از ابطال انتخابات زمستان سال 1398 تا کنون به شکل سرپرستی توسط معاون اجتماعی فرماندهی ناجای قم یعنی مهرداد حاجی زاده مدیریت می شود، این روزها در تدارک حضور بهترین های این رشته در انتخابی تیم ملی است.

فهرست کاراته کاهای قم برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در حالی اعلام شد که یک نفر از این جمع در بخش بانوان به میدان می رود و 18 نفر دیگر در قسمت مردان برای کسب سهمیه تیم ملی رقابت خواهند کرد، ترکیبی که در هر دو بخش کاتا و کومیته با حریفان مبارزه می کند.

نرگس ابراهیمیان تنها بانوی کاراته کای قم در بخش زنان این انتخابی است که در وزن به اضافه 68 کیلوگرم برابر رقبا به روی تاتامی خواهد رفت، ضمن اینکه دو نماینده هیات کاراته قم در قسمت کاتای این دوره از رقابت ها سیدمجید وکیلی و مهدی علیزاده خواهند بود.

اما در بخش کومیته مردان که تیم قم در اوزان 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم 16 نماینده دارد، محمد صفری در وزن منهای 55 کیلوگرم به میدان می رود و در وزن منهای 60 کیلوگرم حسن دولی خانی و علی اکبر بختیاری با حریفان خود به مبارزه خواهند پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 19 کاراته کای قم به انتخابی تیم ملی

اعزام 19 کاراته کای قم به انتخابی تیم ملی