مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-06ورزشي

شکست شاگردان «آلکنو» در نخستین مسابقه مرحله پلی آف


مرحله پلی آف لیگ والیبال روسیه آغاز شد و تیم زنیت کازان که هدایت آن را «ولادیمیر آلکنو» بر عهده دارد، در نخستین مسابقه خود مغلوب شد.

- مرحله پلی آف لیگ والیبال روسیه آغاز شد و تیم زنیت کازان که هدایت آن را ولادیمیر آلکنو بر عهده دارد، در نخستین مسابقه خود مغلوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله پلی آف سوپرلیگ روسیه از دوشنبه شب با حضور شش تیم در دو گروه به میزبانی مسکو آغاز شد.

در پایان این مرحله، از هر گروه تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند و تیم های سوم دو گروه، برای جایگاه پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت.

تیم زنیت کازان روسیه در نخستین مسابقه خود در این مرحله، به مصاف لوکوموتیو نووسیبیرسک رفت و با نتیجه سه بر دو نتیجه بازی را واگذار کرد.

تیم زنیت کازان روسیه در ست های اول و دوم 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسید اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 29 بر 27 و 15 بر 13 مغلوب حریف خود شد.

شاگردان آلکنو فردا (سه شنبه) در دومین مسابقه خود در این مرحله، به مصاف تیم کوزباس می روند و در صورت پیروزی برابر این تیم، باید منتظر نتیجه مسابقه دو تیم کوزباس و لوکوموتیو نووسیبیرسک بمانند تا رتبه آن ها در جدول گروه مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست شاگردان «آلکنو» در نخستین مسابقه مرحله پلی آف

شکست شاگردان «آلکنو» در نخستین مسابقه مرحله پلی آف