مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-06سياسي

اهانت شهرداری دیواندره به شهدا قابل بخشش نیست/شهردار از خانواده شهدا عذرخواهی کند


دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: جمع آوری تمثال شهدا در معابر دیواندره از سوی شهرداری اهانتی بزرگ به شهیدان و خانواده های آنان بوده و باید شهردار عذرخواهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود الله مرادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون هزاران شهید گلگون کفن بوده و ایثارگری های خانواده این عزیزان هیچگاه فراموش نمی شود.

وی افزود: مردم کردستان و شهرستان شهید پرور دیواندره نیز عزیزان بسیاری را برای پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی و حفاظت از امنیت کشور تقدیم کرده اند که باید همواره یاد و نام این شهدای گرانقدر گرامی داشته شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام توان به دنبال تضعیف روحیه شهادت طلبی و جهاد در بین مسلمانان هستند و می خواهند نسل های آینده کشورمان را از مسیر ایثارگری و مقاومت گمراه کنند و نقش الگودهنده شهدا را در جامعه از بین ببرند.

الله مرادی افزود: متأسفانه در این مسیر نیز یک سری افراد کج اندیش به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه آب در آسیاب دشمن ریخته و به شهدا و خانواده های آنان ظلم می کنند.

وی اعلام کرد: جمع آوری تمثال شهدا به بهانه نورپردازی کار نابجایی است که شهرداری دیواندره مرتکب شده است و انتظار داریم سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت شهرداری دیواندره به شهدا قابل بخشش نیست/شهردار از خانواده شهدا عذرخواهی کند

اهانت شهرداری دیواندره به شهدا قابل بخشش نیست/شهردار از خانواده شهدا عذرخواهی کند