مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-06فرهنگي

کتاب ها در سرزمین عجایب نشر / سود بازار کتاب در دستان مراکز توزیع کتاب است؟


شادی رضایی؛ با کمی جستجو و پرسه زدن در کوچه پس کوچه های حوزه نشر متوجه میشویم که حلقه وصل ناشرین و کتابفروش ها، - با کمی جستجو و پرسه زدن در کوچه پس کوچه های حوزه نشر متوجه میشویم که حلقه وصل ناشرین و کتابفروش ها، شرکت های توزیع کتاب هستند که در اصل وظیفه ارائه و معرفی کتاب های ناشرین درگیر و تحت پوشش خود را به کتابفروشی ها دارند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- شادی رضایی؛ با کمی جستجو و پرسه زدن در کوچه پس کوچه های حوزه نشر متوجه میشویم که حلقه وصل ناشرین و کتابفروش ها، شرکت های توزیع کتاب هستند که در اصل وظیفه ارائه و معرفی کتاب های ناشرین درگیر و تحت پوشش خود را به کتابفروشی ها دارند.

شرکت های کوچک و بزرگ ثبت شده نشده ای که تعدادشان هم کم نیست و حیاتشان در عین پراهمیت بودن در نگاه مخاطب کمرنگ است و غالبا به چشم هم نمی آید.

عوامل پشت صحنه در کنار ناشرین و کتابفروشی جز دیگری هم در بازار نشر نقش مهمی ایفا می کند که با عنوان شرکت های توزیع و پخش کتاب از آن ها یاد می شود و در واقع همچون عوامل پشت صحنه یک برنامه دراجرای خوب برنامه اهمیت و حساسیت دارند، اما کمتر به چشم مخاطبین و همراهان برنامه می آیند.

در واقع این شرکت های توزیع کتاب هستند که حلقه وصل ناشرین و فروشگاه های کتاب می شوند و به کمک ویزیتور هایی که دارند معرف کتاب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب ها در سرزمین عجایب نشر / سود بازار کتاب در دستان مراکز توزیع کتاب است؟

کتاب ها در سرزمین عجایب نشر / سود بازار کتاب در دستان مراکز توزیع کتاب است؟