مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-06سياسي

دستگاه ها برای تحقق شعار سال تعامل کنند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در گرو تعامل موثر دستگاه های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد اله داد صبح امروز در نشست مشترک توزیع برق با شهرداری اراک و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه تحقق منویات مقام معظم رهبری در گرو تعامل موثر دستگاه های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است، اظهار کرد: این نشست برای تعامل موثر دستگاه های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  جهت افزایش تقویت بنیه تعاملات حوزه مدیریت خدمات برگزار شده است.

وی در  مورد نامگذاری سال های اخیر و مخصوصا امسال با رویکرد اقتصادی گفت: سال 1400 نیز به مانند سال های اخیر با مضمون اقتصادی نام گذاری شد که نشان از اهمیت و اولویت آن در کشور است.

اله داد ادامه داد: وجود محدودیت های ناشی از کرونا هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل کرده است و در اغلب حوزه ها مانع از رشد و تولید شده که مورد توجه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی بوده است و تبدیل این محدودیت ها به فرصت باید در اولویت امور قرار گیرد.

شهردار کلان شهر اراک نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات و هماهنگی شرکت توزیع برق  با شهرداری گفت: هماهنگی دستگاه ها در ارائه خدمات موجب کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها برای تحقق شعار سال تعامل کنند

دستگاه ها برای تحقق شعار سال تعامل کنند