مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-06اقتصادي

محل هزینه کرد قرض 580 هزار درهمی استقلال مشخص شد


مدیران وقت استقلال ابتدای سال 99 مبلغی را به عنوان قرض به صورت درهم از یک فرد دریافت کرده بودند که بازپرداخت آن این باشگاه را دچار مشکل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اخیراً اسنادی مربوط به باشگاه استقلال منتشر شد مبنی بر قرض گرفتن مبلغ 580 هزار درهم از فردی به نام احمدی توسط احمد سعادتمند در تاریخ 10 اردیبهشت 99 که بابت ضمانت بازگشت این پول، علاوه بر انعقاد یک قرارداد بین باشگاه و فرد قرض دهنده، یک برگ چک از سوی رضا شعبانی مشاور وقت سعادتمند به مبلغ 28 میلیارد ریال در اختیار فرد قرض دهنده قرار می گیرد که پشت این چک به عنوان ضمانت از سوی احمد سعادتمند و مهدی نوروزی (معاون اقتصادی وقت باشگاه) امضا می شود.

بر اساس قرارداد مزبور، باشگاه استقلال موظف می شود طی مدت یک ماه اصل مبلغ را بازگرداند در غیر این صورت به ازای هر روز دیرکرد، مبلغ 1,000 درهم به عنوان غرامت به فرد قرض دهنده داده شود.

این چک در موعد مقرر نقد نمی شود و فرد قرض دهنده چک را به اجرا گذاشته و با استناد به قراردادی که داشت، باشگاه را با حکم دادگاه به مبلغ 888 هزار درهم بدهکار می کند.

پیگیری های خبرنگار مهر در این خصوص مشخص کرد در همان زمان مبلغ 852,390 درهم امارات از سوی باشگاه استقلال به حساب شیخ دیاباته در امارات واریز شده که این مبلغی از بدهی های باشگاه به نامبرده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل هزینه کرد قرض 580 هزار درهمی استقلال مشخص شد

محل هزینه کرد قرض 580 هزار درهمی استقلال مشخص شد