مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-06پزشكي

هشدار مسئولان بهداشت ابرکوه در مورد شیب تند شیوع کرونا


روسای بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان ابرکوه از افزایش شدید مبتلایان و بستری های کرونا در این شهرستان ابراز نگرانی کرده و از شناسایی بیش از 100 بیمار کرونا مثبت در تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر دادند.

- ایسنا/یزد روسای بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان ابرکوه از افزایش شدید مبتلایان و بستری های کرونا در این شهرستان ابراز نگرانی کرده و از شناسایی بیش از 100 بیمار کرونا مثبت در تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر دادند.

علی اکبر عسکرنژاد رییس بیمارستان ابرکوه روز گذشته در نشست ستاد مقابله اب کرونا در این شهرستان اظهار کرد: تعداد بستری ها نسبت به هفته گذشته تقریباً چهار برابر شده و در حال حاضر 16 بیمار کرونایی در بیمارستان شهرستان، بستری و یک نفر نیز با حال وخیم در ICU تحت مراقبت های ویژه است.

وی با تأکید بر این که آمار مبتلایان و بستری های کرونا در شهرستان به شدت در حال افزایش است، گفت: برای جلوگیری از وقوع پیک جدید باید همه محدودیت های مورد نیاز اعمال و بر روند اجرای آن نظارت شود.

رییس بیمارستان ابرکوه در پایان نیز یادآور شد: تاکنون تنها 30 درصد از پرسنل بیمارستان در برابر کرونا واکسینه شده اند.

عبدالحسین اکرمی رییس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه اظهار کرد: بعد از پیک آبانماه که هزار و 76 مورد مثبت شناسایی شد در آذر و دی ماه این آمار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسئولان بهداشت ابرکوه در مورد شیب تند شیوع کرونا

هشدار مسئولان بهداشت ابرکوه در مورد شیب تند شیوع کرونا