مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-06ورزشي

پلی آف تیم های سقوط کننده حساس تر است


بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان از سخت تر بودن پلی آف تیم های سقوط کننده نسبت به پلی آف تیم های بالای جدول برای گرفتن سکو می گوید.

- ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان از سخت تر بودن پلی آف تیم های سقوط کننده نسبت به پلی آف تیم های بالای جدول برای گرفتن سکو می گوید.

حمید کاه بنده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیمش در مرحله پلی آف تیم های سقوط کننده به دسته یک، اظهار کرد: وضعیت تیم در کل خیلی خوب است، از زمانی که کادر فنی جدید شده است شکل تمرینات عوض شده و بازیکنان تمرکز حرفه ای خاصی پیدا کردند.

وی افزود: یک تیم کاملا متفاوت از کوثر در پلی آف خواهید دید، با سبک تمریناتی که داشتیم انتظارات را بالا بردیم، چند بازی تدارکاتی داشتیم و با وجود اینکه سطح آن بالا نبود، اما در همان بازی ها توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی و بر روی آن ها کار کنیم.

بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در خصوص بازی های مرحله پلی آف تیم های پایین جدول، گفت: تیم هایی که در پلی آف در خطر سقوط هستند، استحقاق بودن در این مرحله را نداشتند، چهار تیمی که واقعا ماندن در لیگ برتر حق آنها است.

کاه بنده خاطرنشان کرد: شاید بسیاری پلی آف تیم های سقوط را همانند پلی آف تیم های بالای جدول برای گرفتن سکو دنبال نکنند و آن را مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی آف تیم های سقوط کننده حساس تر است

پلی آف تیم های سقوط کننده حساس تر است