مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-06اقتصادي

معرفی روشی برای تولید خانگی طلای سبز /تولید محصولات بهداشتی جلبکی


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان روشی را برای تولید خانگی ریز جلبک ها ارائه کردند و با برون سپاری این روش از این محصول برای تولید فرآورده های با ارزش بهره بردند.

- معرفی روشی برای تولید خانگی "طلای سبز"/تولید محصولات بهداشتی جلبکی گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان روشی را برای تولید خانگی ریز جلبک ها ارائه کردند و با برون سپاری این روش از این محصول برای تولید فرآورده های با ارزش بهره بردند.

عدنان حبیبی، مدیرعامل یکی از شرکت های فعال در حوزه زیست فناوری در گفت وگو با ایسنا تولید جلبک را از محصولات اصلی این شرکت نام برد و گفت: این محصول که از آن با عنوان طلای سبز یاد می شود، به منظور تولید ریزجلبک ها و استفاده از آنها در صنایع مختلف با هدف بومی سازی تکنولوژی تولید ریزجلبک ها در مقیاس کلان تعریف شد و طی آن اقدام به ساخت یکی از انواع بیوراکتورها کردیم که در حوزه زیست فناوری کاربرد بسیاری دارد.

وی با تاکید بر اینکه این بیوراکتور با انواع پلی کربنات یا پلی اتیلن خوراکی ساخته می شود، ادامه داد: فتوبیوراکتورها در این فناوری نوعی بیوراکتور هستند که ویژگی بارز آنها در مقایسه با دیگر بیوراکتورها استفاده از نور در آنها است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی روشی برای تولید خانگی طلای سبز /تولید محصولات بهداشتی جلبکی

معرفی روشی برای تولید خانگی طلای سبز /تولید محصولات بهداشتی جلبکی