مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-06فرهنگي

معرفی برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری چادرملو در نیمه ماه رمضان


برترین های اولین جشنواره فرهنگی هنری چادرملو در هفت رشته خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، کتابخوانی و خاطره نویسی، شعر علوی و استنداپ کمدی همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان معرفی خواهند شد.

- ایسنا/یزد برترین های اولین جشنواره فرهنگی هنری چادرملو در هفت رشته خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، کتابخوانی و خاطره نویسی، شعر علوی و استنداپ کمدی همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان معرفی خواهند شد.

محمد صادقیان دبیر اجرایی این جشنواره با تقدیر از مشارکت هنرمندان در این رویداد فرهنگی هنری، تصریح کرد: با توجه به مجازی بودن این دوره از جشنواره و مشکلات برگزاری این حجم برنامه هنری به صورت غیرحضوری بعلت رعایت پروتکل های بهداشتی، سعی شد در مرحله دریافت آثار از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی استفاده شود و در مسیر دریافت آثار نیز تمام بسترهای ارتباطی برای مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان به کار گفته شود.

وی بیان کرد: جلسات هماهنگی بررسی آثار توسط داوران با توجه به تعطیلی های پایان سال و ایام نوروز به صورت مجازی و نیمه حضوری برگزار شد و در ادامه طی روزهای آغازین سال 1400 به صورت حضوری انجام پذیرفت که نتایج نهایی بررسی آثار برگزیده و منتخب، همزمان با مراسم اختتامیه این جشنواره اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری چادرملو در نیمه ماه رمضان

معرفی برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری چادرملو در نیمه ماه رمضان