مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-06دانش

نحوه فعالیت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای با توجه به تغییر وضعیت شهر تهران از نارنجی به قرمز، - دانشگاه تربیت مدرس با توجه به قرمز شدن شهر تهران اطلاعیه جدیدی را در خصوص نحوه فعالیت کارکنان و اعضای هیئت علمی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای با توجه به تغییر وضعیت شهر تهران از نارنجی به قرمز، نحوه فعالیت دانشگاه از 16 فروردین تا اطلاع ثانوی را به شرح زیر اعلام کرد.

1- کلیه فعالیت های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان کماکان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت بلامانع خواهد بود.

2- نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها مطابق شیوه نامه ای خواهد بود که از سوی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه به دانشکده ها ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

نحوه فعالیت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد