مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-06اقتصادي

هزار تن آسفالت برای بهسازی راه های استان قزوین مصرف شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در سال گذشته 90 هزار تن آسفالت برای بهسازی، لکه گیری و ترمیم روکش راه های استان مصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، جواد حق لطفی اظهار کرد: در سال گذشته 900 هزار متر مربع آسفالت حفاظتی شامل میکروسرفیسینگ، اسلاری سیل، چیپ سیل و فوگ سیل در سطح راه های این استان انجام شد.

حق لطفی ادامه داد: آسفالت حفاظتی برای افزایش مقاومت سایشی و غیر قابل نفوذ کردن بستر راه و بهسازی رویه آسفالت انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در سال 99 با خرید دستگاه خط کش و تشکیل تیم خط کشی امانی در این اداره کل 2 هزار و 500 کیلومتر از راه های استان قزوین خط کشی شد.

حق لطفی گفت: تهیه، نصب و تعمیر 6 هزار و 468 عدد تابلو و علائم ایمنی راه ها، ارتقا، بهسازی و نصب حفاظ ایمنی میانه راه ها به طول 157 کیلومتر و اجرای روشنایی طولی در 2 کیلومتر از نواحی یا گردنه های مه گیر و روشنایی نقطه ای در 21 تقاطع همسطح پرتصادف از دیگر اقدامات در حوزه ارتقای ایمنی و ترافیک در سال گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، اصلاح شیب شیروانی و بخشندگی راه در 167 کیلومتر از راه های استان را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری در سال 99 عنوان کرد و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار تن آسفالت برای بهسازی راه های استان قزوین مصرف شد

هزار تن آسفالت برای بهسازی راه های استان قزوین مصرف شد