مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-06سياسي

نامه نمایندگان استان مرکزی به جهرمی: عقب ماندگی های اینترنت روستایی را جبران کنید


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: یکی از موارد مشترک مورد مطالبه مردم روستاها به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از نمایندگان استان در سرکشی ها و دیدارهای مردمی مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت در سطح استان بوده که نمایندگان بنابرقولی که مردم داده اند .

- علیرضا نظری رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: یکی از موارد مشترک مورد مطالبه مردم روستاها به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از نمایندگان استان در سرکشی ها و دیدارهای مردمی مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت در سطح استان بوده که نمایندگان بنابرقولی که مردم داده اند موضوع را از وزیر مربوطه پیگیری خواهند کرد.

نظری همچنین از جزییات نامه مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات در این زمینه خبر داد.

متن این نامه به شرح ذیل است: برادر گرامی جناب آقای آذری جهرمی  وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات  سلام علیکم؛ با احترام، پیر و مذاکرات قبلی با جنابعالی در مورد مشکلات پوش اینترنت در روستاهای استان مرکزی و پیگیری طرح توسعه اینترنت روستایی از محل جبران خدمات عمومی (USO) متاسفانه تا کنون هیچگونه اقدام اجرایی قابل توجهی در این خصوص در استان مرکزی صورت نگرفته است و مدیر کل فناوری اطلاعات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نمایندگان استان مرکزی به جهرمی: عقب ماندگی های اینترنت روستایی را جبران کنید

نامه نمایندگان استان مرکزی به جهرمی: عقب ماندگی های اینترنت روستایی را جبران کنید