مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-06سياسي

برپایی مراسم های ماه رمضان مطالبه فعالان فرهنگی مازندران است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران برپایی برنامه های مذهبی در ایام ماه رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی را مطالبه مردم و فعالان مذهبی و فرهنگی استان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش ازظهر سه شنبه در نشست فعالان فرهنگی با اشاره به مطالبات قشرهای مختلف از دولت اظهار داشت: همه اقشار مطالباتی دارند و مطالبه بچه ها و فعالان مذهبی این است که مراسم های ماه رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی با انتقاد از تبعیض و سیاست یک بام و دو هوا در برپایی برنامه های مختلف و لغو برنامه های مذهبی در ماه رمضان گفت: دولت از یک سو سفر به ترکیه و آنتالیا را منع نمی کند و از سوی دیگر سفرهای کربلا و عتبات را ممنوع می کند.

حجت الاسلام شکریان با تاکید براینکه باید از دولت مطالبه گری کنیم، افزود: متأسفانه در سفرهای نوروزی با تدبیر دولت و مسئولان، سوغات کرونا به استان آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به سخنان وزیر بهداشت مبنی بر لغو سفرهای نوروزی از عدم توجه دولت به این مصوبه کارشناسی انتقاد کرد و گفت: هیئت های مذهبی بالاترین مراعات و رعایت پروتکل های بهداشتی را دارد و تجربه سال گذشته نیز چنین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم های ماه رمضان مطالبه فعالان فرهنگی مازندران است

برپایی مراسم های ماه رمضان مطالبه فعالان فرهنگی مازندران است