مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-06اقتصادي

طرح منطقه ویژه بین المللی علیصدر سال 1400 نهایی می شود


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: طرح منطقه ویژه بین المللی علیصدر از سال 98 آغاز و سال گذشته مرحله نهایی آن ارائه شد، این طرح در سال 1400 نهایی می شود و نقشه راه 230 هکتار اراضی علیصدر مشخص و سرمایه گذاری کلان انجام خواهد شد.

-   مهدی مجیدی سه شنبه فروردین ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تخفیفات زمستانی خوبی برای مجموعه سیاحتی عباس آباد درنظر گرفته شده بود، افزود: این تخفیفات با استقبال خوبی مواجه شد و برای فصل بهار نیز تخفیفاتی ارائه می شود و مجموعه از امروز تا 20 اردیبهشت 40 درصد تخفیف برای همشهریان و هم استانی ها درنظر گرفته است .

وی با بیان اینکه مجموعه ویلاهای اقامتی عباس آباد تنها منبع ورودی هزینه به شرکت سیاحتی علیصدر در این ایام بوده است، ادامه داد: در دوران شیوع کرونا بیمه بیکاری پرسنل پرداخت و سه میلیارد تومان وام نیز برای شرکت اخذ شد.

مجیدی با بیان اینکه در سال گذشته 85 درصد آمار بازدیدکندگان غار کاهش یافت اما هزینه ها به قوت خود باقی بود و حتی افزایش هم یافت، افزود: خط مقدم غارعلیصدر روستای سیاحتی علیصدر و سپس شهرستان کبودراهنگ است چراکه پرسنل این مجموعه به آنجا تعلق دارند.

وی با اشاره به اینکه سه دهه از تشکیل شرکت سیاحتی علیصدر می گذرد، اظهار کرد: در حال حاضر این مجموعه بیش از 200 نفر نیرو دارد و با اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح منطقه ویژه بین المللی علیصدر سال 1400 نهایی می شود

طرح منطقه ویژه بین المللی علیصدر سال 1400 نهایی می شود