مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-06اقتصادي

شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری تنگستان توقیف شد


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق در مرزهای دریایی استان خبر داد و گفت: در عملیات مقابله با کالای قاچاق با توقیف یک فروند شناور باری در بندر عامری شهرستان تنگستان 30 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار ولی الله رضایی نژاد پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از کشف کالای قاچاق در مرزهای دریایی استان خبر داد و اظهار داشت: در عملیات مقابله با کالای قاچاق با توقیف یک فروند شناور باری در بندر عامری شهرستان تنگستان 30 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با تاکید تشدید مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: قاچاق کالا به زیرساخت های اقتصادی، طرح های اشتغال زایی و موارد بهداشتی صدمه وارد می کند که مبارزه با کالای قاچاق در اولویت است.

سردار رضایی نژاد تاکید کرد: تلاش فرماندهی دریابانی استان بوشهر برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه می شود.

وی از کشف کالای قاچاق در بندر عامری خبر داد و بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورهای عبوری در متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری تنگستان توقیف شد

شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری تنگستان توقیف شد