مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-06اقتصادي

100 درصد خدمات برق در زنجان به صورت غیرحضوری ارایه می شود


استاندار زنجان با بیان اینکه 100 درصد خدمات برق در استان زنجان به صورت غیرحضوری ارایه می شود، گفت: این در واقع یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی صبح سه شنبه در جلسه افتتاح همزمان پنج طرح بزرگ شبکه توزیع نیروی برق در محل شرکت توزیع برق زنجان، گفت: شرکت توزیع برق زنجان در برق رسانی به روستاهای فاقد برق عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه 100 درصد خدمات برق در استان زنجان به صورت غیرحضوری ارایه می شود، اظهار کرد: این در واقع یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.

استاندار زنجان به طرح برق امید اشاره کرد و گفت: با تلاش شرکت برق این امر محقق شده و از 470 هزار مشترک 110 هزار مشترک مشمول این طرح هستند.

حقیقی با بیان اینکه افتتاح پروژه ها موجب دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان می شود، تاکید کرد: بحث صرفه جویی موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد و در زنجان بیش از هشت درصد مشترکین در این الگو قرار گرفته اند و امیدواریم بیشتر هم شد.

وی از وزیر نیرو خواست در ارتباط با تکمیل بخش بخار نیروگاه سلطانیه مساعدت لازم را انجام دهد، ابراز داشت: امروز در استان زنجان 80 میلیارد تومان پروژه برق در حال افتتاح است و به دستور ویروس است که امروز هر کشوری بتواند خدمات غیرحضوری ارایه کند در واقع موفق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد خدمات برق در زنجان به صورت غیرحضوری ارایه می شود

100 درصد خدمات برق در زنجان به صورت غیرحضوری ارایه می شود