مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-06اقتصادي

بازگشت محدودیت ها به اردبیل چاره مهار فاز جدید کرونا شد


بنا به شرایط پیش آمده و تغییر رنگ کرونا در برخی شهرهای اردبیل از زرد به نارنجی برخی محدودیت ها از قبیل تعطیلی تالارها و باشگاه های ورزشی اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اردبیل از نارنجی به قرمز و ناکارآمدی محدودیت ها مجبور خواهیم بود تا در تعطیلی اصناف و کسبه نیز تصمیمات جدیدی بگیریم.

فرماندار اردبیل از تعطیلی باشگاه های ورزشی و کلیه آیین های اجتماعی و فرهنگی در اردبیل نیز خبر داد و تصریح کرد: عادی انگاری کرونا از سوی مردم استان اردبیل و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی یا برخی موازین بهداشتی همچون استفاده از ماسک که هم اکنون میزان استفاده عمومی آن در اردبیل به شدت کاهش یافته، از اصلی ترین دلایل بازگشت دوباره محدودیت ها به شهرهای این استان است.

امامی یگانه اوج گیری کرونا در برخی استان های کشور را نیز مسئله ای در پی بی احتیاطی مردم و عدم رعایت اصول بهداشتی در تعطیلات نوروزی دانست و افزود: هم اکنون 72 بیمار جدید در استان طی یک روز گذشته تحت بستری قرار گرفته اند که این تعداد در مقایسه با هفته های منتهی به نوروز 1400 رشد قابل توجهی داشته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان هم اکنون تعداد کل بستری های استان به حدود 300 نفر رسیده است که برای جلوگیری از افزایش هر چند جزیی این تعداد باید در مواجهه با محدودیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت ها به اردبیل چاره مهار فاز جدید کرونا شد

بازگشت محدودیت ها به اردبیل چاره مهار فاز جدید کرونا شد