مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-06حوادث

حفر تونل غیر مجاز در منزل مسکونی شهرری


رییس اداره میراث فرهنگی ری از حفر تونل غیر مجاز در منزل مسکونی شهرری خبر داد و گفت: طی این عملیات 2 نفر دستگیر و تعدادی نیز متواری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوروز تقی پور پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری 2 تن از حفاران غیر مجاز در یک منزل در روستای چهل قز شهرری بخش خاوران خبر داد و اظهار داشت: طی این دستگیری چند نفر از کارگران اتباع نیز متواری شده اند.

تقی پور در تشریح جزییات این دستگیری گفت: طبق گزارشات واصله مبنی بر حفاری غیرمجاز در یک منزل در روستای چهل قز شهرری بخش خاوران رصد موضوع طی 2 ماه در دستور کار یگان حفاظت میراث فرهنگی قرار گرفته بود که سرانجام امروز با هماهنگی های انجام شده و با دستور رییس حوزه قضایی بخش خاوران به محل مورد نظر رفته و با همکاری کلانتری قیامدشت، دو نفر که یکی صاحب منزل و دیگری مجری کار بود، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی ری افزود: طبق بررسی صورت گرفته تونل بر اساس مقصد مشخص حفاری شده به این صورت که ابتدا حدود 12 متر در عمق زمین کنده شده و سپس در چند مرحله دیگر به طور پلکانی در عمق زمین حفر شده است.

وی افزود: طی بررسی ها و بازرسی های صورت گرفته از این منزل وسایل حفاری کشف شده اما اشیایی که از این حفاری کشف شده باشد پیدا نشد و تحقیقات برای چگونگی و اینکه طراح چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر تونل غیر مجاز در منزل مسکونی شهرری

حفر تونل غیر مجاز در منزل مسکونی شهرری