مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-06دانش

آغاز جذب دانشجوی بین الملل در دانشگاه صنعتی قم از مهرماه 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلال رضایی نور، رییس دانشگاه صنعتی قم در خصوص اخذ مجوز جذب دانشجوی بین الملل گفت: برای جذب دانشجوی بین الملل، - رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: جذب دانشجوی بین المللی در این دانشگاه از مهرماه سال 1400 آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلال رضایی نور، رییس دانشگاه صنعتی قم در خصوص اخذ مجوز جذب دانشجوی بین الملل گفت: برای جذب دانشجوی بین الملل، یکسری شاخصه هایی تعیین شده که شامل استاندارد بودن فضای آموزشی، ورزشی، رفاهی، تفریحی و فضای سبز از لحاظ کمی و کیفی است.

رییس دانشگاه صنعتی قم افزود: همچنین باید اساتید و اعضای هیئت علمی نیز به لحاظ کمی و کیفی مورد تایید باشند و سامانه ها و کیفیت و در دسترس بودن آن به خوبی احراز شود.

رضایی نور بیان کرد: اواخر سال 97 در بازدید وزارت علوم، ایراداتی به وضعیت عمرانی و فضای دانشگاهی گرفته شد که بخش زیادی از این ایرادات را رفع کردیم.

در سال 98 هم در بازدید مجدد، ایراداتی به مباحث مرتبط به فضای ورزشی و تعداد اساتید و اعضای هیئت علمی گرفته شد که آن را ارتقاء دادیم و 17 نفر عضو جدید هیئت علمی نخبه جذب کردیم.

در سال 99 مجدد درخواست بازنگری کردیم که با توجه به اخذ استاندارد های لازم، مجوز جذب دانشجوی بین المللی اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جذب دانشجوی بین الملل در دانشگاه صنعتی قم از مهرماه 1400

آغاز جذب دانشجوی بین الملل در دانشگاه صنعتی قم از مهرماه 1400