مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-06سياسي

راه اندازی مرکز نوآوری زمین شناسی در پارک سمنان


با امضای تفاهم نامه ای، مرکز نوآوری و فناوری زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی در پارک علم و فناوری استان سمنان راه اندازی شد.

- با امضای تفاهم نامه ای، مرکز نوآوری و فناوری زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی در پارک علم و فناوری استان سمنان راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در حاشیه سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به استان سمنان، با امضای تفاهم نامه ای، مرکز نوآوری و فناوری زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد.

استان سمنان دارای پتانسیل های خوبی از جهت زمین شناسی و ژئوتوریسم و میراث زمین شناختی ایران است و از آن جمله می توان به کویر چاه جام (در جنوب شاهرود)، چشمه هفت رنگ موجن (در منطقه کویری استان سمنان)، آبشار زیبای موجن و همچنین جنگل ابر که کوتاه ترین فاصله را بین کویر و جنگل دارد، اشاره کرد.

کامبیز مهدیزاده، مدیر طرح توسعه نوآوری ها و فناوری های حوزه زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این مراسم با تاکید بر ضرورت وجود مدیران نوآوری و فناور، گفت: ما در سال 1394 حدود 800 میلیون دلار جهت تعمیر و راه اندازی چاه های نفتی کشور هزینه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نوآوری زمین شناسی در پارک سمنان

راه اندازی مرکز نوآوری زمین شناسی در پارک سمنان