مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-06ورزشي

توقف شیمیدر قم در گام نخست از نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را با شکست از شهرداری گرگان آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم شیمیدر قم که پس از انجام سه مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال ایران و عبور از سد اکسون تهران به نیمه نهایی صعود کرده، در شروع دیدارهای این مرحله برابر شهرداری گرگان تن به شکست داد.

مسابقه نخست تیم های شیمیدر قم و شهرداری گرگان از مرحله یک نیمه نهایی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور در سالن آزادی و در اوج حساسیت برگزار شد و سرانجام با نتیجه 91 بر 65 به نفع نماینده استان گلستان به پایان رسید، مسابقه ای که دو نیمه متفاوت داشت.

در آغاز این دیدار تیم شیمیدر می توانست به راحتی از حریف خود پیشی بگیرد اما فرصت هایی که بازیکنان شیمیدر زیر حلقه حریف از دست دادند موجب شد تا شهرداری گرگان با بهره گیری از موقعیت های خود کوارتر نخست را با نتیجه عجیب 20 بر 4 به نفع خود به پایان برساند.

در کوارتر دوم تیم شیمیدر قم به بازی برگشت و به راحتی با اعمال تاکتیک های مد نظر مصطفی هاشمی، برتری خود را به حریف دیکته کرد، به طوری که توانست با نتیجه 20 بر 12 شهرداری گرگان را شکست دهد ولی نیمه نخست با نتیجه 32 بر 24 به نفع نماینده گلستان پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف شیمیدر قم در گام نخست از نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

توقف شیمیدر قم در گام نخست از نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال