مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-06بين الملل

هدف از بازداشت رهبران «حماس» کارشکنی در مسیر انتخابات فلسطین است


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با اشاره به یکی از رهبران این جنبش توسط رژیم صهیونیستی، گفت: هدف صهیونیستها کارشکنی و سنگ اندازی در مسیر انتخابات فلسطین است.

- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به یکی از رهبران این جنبش توسط رژیم صهیونیستی، گفت: هدف صهیونیستها کارشکنی و سنگ اندازی در مسیر انتخابات فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، فوزی برهوم عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس به بازداشت شیخ حسن وردیان از رهبران این جنبش و عضو لیست انتخاباتی قدس وعده گاه ماست واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: بازداشت شیخ وردیان مداخله آشکار در انتخابات فلسطین و بیانگر تلاش های بی وقفه دشمن صهیونیستی جهت سنگ اندازی بر سر راه آن است.

برهوم تصریح کرد که بازداشت اعضا و رهبران حماس در کرانه باختری هرگز موجب ایجاد رعب و وحشت در میان آنها و بازداشتن آنها از مشارکت در انتخابات نخواهد شد، بلکه عزم فلسطینیان برای مشارکت قاطع و فعال در انتخابات و برگزاری موفقیت آمیز آن را جزم تر خواهد کرد.

وی جامعه بین الملل و تمامی نهادهای حقوقی و بین المللی را به حمایت از برگزاری انتخابات در فلسطین و اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف تجاوزات و جنایات خود علیه ملت فلسطین فراخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از بازداشت رهبران «حماس» کارشکنی در مسیر انتخابات فلسطین است

هدف از بازداشت رهبران «حماس» کارشکنی در مسیر انتخابات فلسطین است