مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-06ورزشي

وضعیت قرمز در اردوی کوثری ها/ اصرار سازمان لیگ جهت برگزاری مسابقات


سرپرست تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با وجود شرایط بحرانی موجود در تیم و امکان افزایش آمار مبتلایان در اردوی بازارهای روز کوثر، همکاری های لازم با ما صورت نگرفته است؛ - محمدرضا نیکویی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون مثبت شدن تست فنی تیم بازارهای روز کوثر اظهار داشت: روز 15 فروردین ماه از کلیه بازیکنان و کادرفنی تیم بازارهای روز کوثر تست کرونا اخذ شد و در نهایت تست 6 نفر از بازیکنان و یکی از اعضا کادرفنی تیم مثبت اعلام شد.

سرپرست تیم بازارهای روز کوثر افزود: با وجود شرایط بحرانی موجود در تیم و امکان افزایش آمار مبتلایان در اردوی بازارهای روز کوثر، همکاری های لازم با ما صورت نگرفته است؛ سازمان لیگ به دنبال این است که دیدار روز پنجشنبه ما به موقع برگزار شود.

وی افزود: پروتکل های مکتوب بهداشتی در خصوص برگزار مسابقات به طور کلی با اجرا و عمل آن متفاوت است که خود جای بحث فراوان دارد؛ ما در این زمان حساس صرفاً بر روی سلامتی بازیکنان متمرکز هستیم و نمی خواهیم آسیبی به فردی وارد شود، امیدواریم که تصمیم درست و صحیحی در خصوص شرایط کنونی تیم ما اتخاذ شود.

نیکویی در پایان تشریح کرد: اعضا تیم با توجه به اصرار سازمان لیگ جهت برگزاری دیدار روز پنجشنبه امروز مجدداً تست خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز در اردوی کوثری ها/ اصرار سازمان لیگ جهت برگزاری مسابقات

وضعیت قرمز در اردوی کوثری ها/ اصرار سازمان لیگ جهت برگزاری مسابقات