مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-06فرهنگي

انعکاس مهربانی های دهه60 در «نوروز رنگی»/ هدفمان سرگرمی مردم بود


علیرضا مسعودی درباره هدفش از ساخت سریال «نوروز رنگی» تأکید کرد دوست داشته فضای مهربانی ها و همکاری های مردم در دهه 60 را بازنمایی و به مخاطبان امروز یادآوری کند.

- علیرضا مسعودی درباره هدفش از ساخت سریال نوروز رنگی تأکید کرد دوست داشته فضای مهربانی ها و همکاری های مردم در دهه 60 را بازنمایی و به مخاطبان امروز یادآوری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست سریال نوروز رنگی امروز سه شنبه 17 فروردین با حضور عوامل این سریال به صورت مجازی در اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

علیرضا مسعودی بازیگر و کارگردان این مجموعه در سخنانی درباره پرداخت به دهه 60 بیان کرد: مهمترین علتی که خواستم این قصه را بسازم این بود که ما در چند سال اخیر خیلی از اخلاقیات را از دست دادیم مثل قدیم مهربان نیستیم هوای یکدیگر را نداریم و من دوست داشتم اینها را نشان دهم.

زمانی معنی نداشت که سال به سال اجاره ها بالا برود و آنقدر نوع دوستی بالا بود که محال بود صاحبخانه اجازه دهد که بدون خرید خانه به جای دیگر بروید، صاحبخانه مثل پدر یا برادر بود.

وی ادامه داد: آن زمان هر مشکلی برای کسی به وجود می آمد همه دست به دست هم می دادند تا آن را حل کنند در حالی که این فضا اکنون وجود ندارد و برای من مهم بود که این فضا را نمایش دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس مهربانی های دهه60 در «نوروز رنگی»/ هدفمان سرگرمی مردم بود

انعکاس مهربانی های دهه60 در «نوروز رنگی»/ هدفمان سرگرمی مردم بود