مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-06اقتصادي

محدودیت های کرونایی در خرم آباد تشدید می شوند/ تعطیلی گروه های شغلی به مدت دو هفته


فرماندار خرم آباد بر تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان تاکید و تصریح کرد: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد، بر همین اساس گروه های شغلی 2، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا ی این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به تبدیل وضعیت خرم آباد به قرمز، سطح آمار ابتلا و بستری های مربوط به بیماری کرونا روند صعودی گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر میانگین تعداد بستری ها روزانه به 70 نفر رسیده که نگران کننده است، همچنان که آمار جان باختگان نیز رو به افزایش بوده و کماکان نیز ادامه دارد.

فرماندار خرم آباد بر تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان تاکید و تصریح کرد: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد، بر همین اساس گروه های شغلی 2، 3 و 4 باید به مدت دو هفته تعطیل شوند.

طولابی با تاکید بر ایجاد حساسیت در بین گروه های مختلف جامعه در جهت رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی، از کمیته اطلاع رسانی استان درخواست کرد نسبت به آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت بیش از گذشته اقدام کند.

وی ادامه داد: مصوبات جلسات گذشته همچون محدودیت تردد خودروها به آرامستان ها و عدم برگزاری مراسم های عزا و عروسی باید با شدت بیشتری اجرایی شوند، شهرداری در مناطق تجمعی در حوزه شهری همچون تجمع در کنار دست فروش ها را مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در خرم آباد تشدید می شوند/ تعطیلی گروه های شغلی به مدت دو هفته

محدودیت های کرونایی در خرم آباد تشدید می شوند/ تعطیلی گروه های شغلی به مدت دو هفته