مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-06دانش

بخش های اجرایی، توجهی به یافته های محققان دانشگاهی نمی کنند


رییس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی گفت: شرایط محیط زیست در حال حاضر خوب نیست و بخش زیادی از مشکلات محیط زیست که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنیم حاصل مدیریت ها و برخوردهای نامناسب خودمان است و بخش های اجرایی، - ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی گفت: شرایط محیط زیست در حال حاضر خوب نیست و بخش زیادی از مشکلات محیط زیست که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنیم حاصل مدیریت ها و برخوردهای نامناسب خودمان است و بخش های اجرایی، توجهی به یافته های محققان دانشگاهی نمی کنند.

دکتر محمد تقی دستورانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نقش دانشگاه در محیط زیست اظهار کرد: دانشگاه فعالیت خود را انجام می دهد و کارشناس مرتبط با محیط زیست تربیت می کند و در بعضی پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی مشارکت و گاهی اوقات موضع گیری هایی را در ارتباط با محیط زیست و فعالیت هایی که صورت می گیرد، انجام می دهد.

وی افزود: فعالیت هایی که دانشگاه در تمام زمینه ها انجام می دهد، کارهایی است که اثرات آن درازمدت است و این گونه نیست که بلافاصله مانند ساخت پروژه یا سد نتیجه آن را مشاهده کنیم.

اکنون دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست متخصصانی را در رشته های مرتبط با محیط زیست و از جمله خود رشته محیط زیست در مقطع کارشناسی و ارشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های اجرایی، توجهی به یافته های محققان دانشگاهی نمی کنند

بخش های اجرایی، توجهی به یافته های محققان دانشگاهی نمی کنند