مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-06بين الملل

بازداشت جاسوس اسراییلی در آذربایجان شرقی


مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: جاسوس اسراییلی و چند جاسوس در ارتباط با سرویس های امنیتی کشورهای مختلف در این استان دستگیر شده اند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در استان آذربایجان شرقی مدیر دوتابعیتی داریم یا نه، اظهار داشت: اجازه نمی دهیم مدیر دو تابعیتی در استان سمت بگیرد و اخیرا یکی از مشاوران یکی از مدیران دو تابعیتی بود که برکنار شد.

وی حضور نیروهای تکفیری در استان را تکذیب کرد ودر بخش دیگری از سخنان خود گفت: 19 نفر از اعضای اصلی باند کلاهبرداری سازمان یافته تهیه چک های بانکی و جعل اسناد در استان آذربایجان شرقی شناسایی و با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شدند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی افزود: برابر بررسی های انجام شده و مدارک موجود در پرونده، متهمان اقدام به کلاهبرداری، جعل اسناد، تهیه و خرید و فروش چک های بانکی بلامحل نموده اند و تاکنون بیش از 50 هزار فقره چک به ارزش 18 هزار میلیارد ریال از باند مذکور کشف شد.

وی اضافه کرد: این باند با خرید معتادان و افراد بی بضاعت به نام آنان از بانک ها چک گرفته و چک ها را در بازار خرید و فروش می کردند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی در ادامه برخورد با تخلفات ارزی، از شناسایی و دستگیری دو نفر از صرافان به دلیل فعالیت های غیرمجاز ارزی به اتهام پولشویی، فرار مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت جاسوس اسراییلی در آذربایجان شرقی

بازداشت جاسوس اسراییلی در آذربایجان شرقی