مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-06اقتصادي

تعطیلی معدن آسمینون کرمان با 1200 کارگر


مسائل فنی این معدن شامل کمبود سیمان است و همین مسئله موجب مشکلاتی برای فعالیت معدن شده اما دلیل تعطیلی معدن باید هر چه زودتر مرتفع و کارگران به محل کار خود بازگردند.

- 1200 کارگر معدن کرومیت آسمینون در جنوبی ترین منطقه استان کرمان این روزها به دلیل تعطیلی معدن بیکار شده اند و خواستار رفع موانع تولید و بازگشایی معدن هستند.

معدن کرومیت آسمینون در شهرستان منوجان در جنوبی ترین منطقه در استان کرمان قرار گرفته است.

کیهان نوشت: این معدن جزو معادن سنگ کرومیت کشور که از مهم ترین ذخایر استراتژیک این فلز در خاورمیانه محسوب می شود است و نقش مهمی در صنایع کشور به خصوص تولید فولاد ضد زنگ دارد.

هم اکنون در سال رفع موانع تولید کارگران این معدن که مدتهاست با مشکل تأخیر در پرداخت حقوق و بیمه مواجه هستند در های معدن را بر روی خود بسته دیدند.

با این وجود مسئولان معدن آسمینون کمبود سیمان را عامل اصلی تعطیلی معدن عنوان می کنند و این در حالیست که کارگران معدن می گویند بیش از 70 درصد از فعالیت معدن در پهنه فضای باز انجام می شود و هیچ ارتباطی به وجود سیمان ندارد و اگر هم اینچنین است چرا مسئولان فقط بخش معدن سرپوشیده را تعطیل نکرده اند؟این در حالیست که فرماندار منوجان در جمع کارگران این معدن از حل مشکل معدن طی روزهای آتی و آغاز به کار مجدد این معدن مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی معدن آسمینون کرمان با 1200 کارگر

تعطیلی معدن آسمینون کرمان با 1200 کارگر