مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-06پزشكي

اختتامیه سی وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه ها لغو شد


برگزاری اختتامیه سی وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه های کشور به دلیل اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در شهر تهران و بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شد.

- برگزاری اختتامیه سی وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه های کشور به دلیل اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در شهر تهران و بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از تعویق برگزاری اختتامیه سی وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه های کشور به دلیل اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در شهر تهران و بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

بنابر اعلام این مرکز، بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به جهت شیوع بالای ویروس کرونا در کشور و همچنین قرمز شدن تهران به دلیل ابتلا و مرگ و میر بالا در اثر ابتلا به بیماری کووید 19، برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و همایشی تا عبور از خیز چهارم کرونا در کشور ممنوع اعلام شده است که بر این اساس اختتامیه سی وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های کشور علی رغم تمامی برنامه ریزی های انجام شده لغو شد.

بر این اساس برگزاری این مراسم منوط به عادی تر شدن شرایط تهران به لحاظ شیوع ویروس کرونا و اعلام آن از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سی وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه ها لغو شد

اختتامیه سی وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه ها لغو شد